sarahinsweden.blogg.se

Hej! Mitt namn är Sarah och jag kommer från Österrike. Innan jag flyttade till Stockholm för mer än 5,5 år sen bodde jag i Tyskland. Jag skriver om allt som händer i min vardag så att mina nära och kära kan ta del av mitt liv även fast vi inte ses så ofta :) Hallo! Mein Name ist Sarah und ich komme aus Österreich. Bevor ich vor über 5,5 Jahren nach Stockholm gezogen bin, habe ich in Deutschland gewohnt. Ich schreibe über alles, was in meinem Alltag passiert, so dass meine Lieben an meinem Leben teilhaben können, auch wenn wir uns nicht so oft sehen :)

redhead

Publicerad 2014-04-12 10:42:06 i Allmänt

Godmorgon :)
Igår hann jag äntligen städa ordentligt, tvättade och fixade lite annat här hemma. Sen hämtade mig Jessica efter jobbet och vi åt lite, kollade på film och färgade mitt hår :) är super nöjd! 
Min dag idag började dock inte riktigt som jag hade tänkt mig :/ vaknade och satte mig upp i sängen och då började jag blöda näsblod som bara den! Det droppade ner i min hand innan jag hann springa till badrummet. Förut blödde jag näsblod ganska ofta men nu har det inte hänt på flera år så det kom lite oväntat och slutade inte på säkert 10 minuter! Hoppas bara att det inte händer ikväll...
Nu ska jag i alla fall cykla till Mörby Centrum en sväng och fixa lite grejer inför ikväll. Är så taggad att jag äntligen få ta på mig min fina klänning och allt annat :) ska bli super kul!!
Almost all of my make-up got washed away too :P but i love the color!!
 
Guten Morgen!
Gestern habe ich es endlich geschafft, mal wieder anständig zu putzen, zu waschen und einfach aufzuräumen! Am Nachmittag hat mich dann Jessica abgeholt und wir haben zusammen gegessen, einen Film gesehen und meine Haare gefärbt :) bin super zufrieden!
Mein Tag heute hat leider nicht so angefangen, wie ich mir das vorgestellt habe :/ ich bin aufgewacht und habe mich im Bett aufgesetzt und dann habe ich plötzlich Nasenbluten bekommen! Bevor ich es ins Badezimmer geschafft habe, hat es erstmal richtig in meine Hand zu tropfen angefangen. Früher hatte ich ziemlich oft Nasenbluten aber das ist jetzt auch schon ein paar Jahre her, heute kam es wie ein Schock, ziemlich unerwartet! Das Ganze hat dann auch erst nach 10 Minuten oder so aufgehört. Hoffe auf jeden Fall, dass das heute Abend nicht passiert!
Jetzt werde ich mich eine Runde nach Mörby Centrum begeben, um die letzten Sachen für die Party heute zu erledigen. Freue mich schon so unglaublich drauf, endlich mein hübsches Kleid anziehen zu können :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela