sarahinsweden.blogg.se

Hej! Mitt namn är Sarah och jag kommer från Österrike. Innan jag flyttade till Stockholm för mer än 5,5 år sen bodde jag i Tyskland. Jag skriver om allt som händer i min vardag så att mina nära och kära kan ta del av mitt liv även fast vi inte ses så ofta :) Hallo! Mein Name ist Sarah und ich komme aus Österreich. Bevor ich vor über 5,5 Jahren nach Stockholm gezogen bin, habe ich in Deutschland gewohnt. Ich schreibe über alles, was in meinem Alltag passiert, so dass meine Lieben an meinem Leben teilhaben können, auch wenn wir uns nicht so oft sehen :)

Exam

Publicerad 2016-04-28 11:09:24 i Allmänt

God dag :)
Denna vecka händer det inte så jätte mycket eftersom jag ska skicka in en hemtenta imorgon. Så det är det jag har gjort sedan i måndags.  Ser verkligen fram emot när jag har skrivit klart den! Den håller på att göra mig galen... 
Men, men snart är det över och sen är det äntligen helg! Förra helgen gick åt att jobba, vi var med på Lakritsfestivalen igen :) 
 
Throwback thursday to our trip to New York last january :)
 
Guten Tag :)
Diese Woche passiert nicht allzu viel, weil ich morgen eine Hausarbeit einschicken muss. Das ist also was ich seit Montag getan habe, meine Hausarbeit zu schreiben. Freu mich schon sehr, wenn ich fertig bin! Bin am verzweifeln...
Aber bald ist das auch vorbei und dann ist endlich Wochenende! Letztes Wochenende habe ich gearbeitet, wir waren nämlich wieder an der jährlichen Lakritzmesse hier in Stockholm dabei :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela