sarahinsweden.blogg.se

Hej! Mitt namn är Sarah och jag kommer från Österrike. Innan jag flyttade till Stockholm för mer än 5,5 år sen bodde jag i Tyskland. Jag skriver om allt som händer i min vardag så att mina nära och kära kan ta del av mitt liv även fast vi inte ses så ofta :) Hallo! Mein Name ist Sarah und ich komme aus Österreich. Bevor ich vor über 5,5 Jahren nach Stockholm gezogen bin, habe ich in Deutschland gewohnt. Ich schreibe über alles, was in meinem Alltag passiert, so dass meine Lieben an meinem Leben teilhaben können, auch wenn wir uns nicht so oft sehen :)

Some time to think

Publicerad 2014-03-29 19:05:09 i Allmänt

Vädret var verkligen fantastiskt idag och då passade jag på och cyklade till en sjö i närheten. Jag tog med mig en bok och kände att det var precis det jag behövde, lite lugn och ro för att kunna tänka lite!





Das Wetter war heute wirklich super und da dachte ich mir, dass ein kleiner Ausflug zu einem nahegelegenen See genau das Richtige ist. Ich nahm ein Buch mit und die Ruhe, die dort herrschte war genau das, was ich gebraucht habe, um ein wenig nachdenken zu können!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela