sarahinsweden.blogg.se

Hej! Mitt namn är Sarah och jag kommer från Österrike. Innan jag flyttade till Stockholm för mer än 5,5 år sen bodde jag i Tyskland. Jag skriver om allt som händer i min vardag så att mina nära och kära kan ta del av mitt liv även fast vi inte ses så ofta :) Hallo! Mein Name ist Sarah und ich komme aus Österreich. Bevor ich vor über 5,5 Jahren nach Stockholm gezogen bin, habe ich in Deutschland gewohnt. Ich schreibe über alles, was in meinem Alltag passiert, so dass meine Lieben an meinem Leben teilhaben können, auch wenn wir uns nicht so oft sehen :)

Weeeeeeekend :)

Publicerad 2016-04-29 14:19:12 i Allmänt

Hallå där!
 
Nu har jag lämnat in min tenta och kan äntligen vara lite ledig :) så himla skönt verkligen! Resten av dagen ska jag bara fixa lite hemma och gå och handla senare när Svante har slutat jobba. Annars har vi inga planer för idag. Vi ska ta det lugnt och kolla vidare på Downton Abbey. Båda vi är helt besatt av den serien och har sett klart säsong 3 nu. Den blir bara bättre och bättre hela tiden tycker jag :) så om det är någon som har missat denna, kolla på den på en gång!! Den är helt fantastisk! Älskar karaktärerna, kläder, omgivningen, allt med serien är bra :)
 
Here´s one of my favourite pictures we took last summer in Thassos, Greece :) I´m so looking forward to the summer!!
 
 
Hallo :)
So jetzt habe ich gerade meine Hausarbeit eingeschickt und habe endlich frei :) wurde auch Zeit! Den Rest des Tages werde ich nur ein wenig hier zu Hause ein paar Sachen machen und dann abends einkaufen gehen, wenn Svante aushat. Ansonsten haben wir für heute keine Pläne. Wir werden es uns daheim gemütlich machen und weiter Downton Abbey aschauen. Wir sind beide ein wenig von der Serie besessen und haben schon die ersten drei Staffeln in kurzer Zeit geschaut :) Ich finde, dass die Serie super ist, die Charaktäre, die Kleider, die Umgebung, einfach alles! Also wenn jemand von euch diese Serie noch nicht gesehen hat, fangt schleunigst damit an ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela