sarahinsweden.blogg.se

Hej! Mitt namn är Sarah och jag kommer från Österrike. Innan jag flyttade till Stockholm för mer än 5,5 år sen bodde jag i Tyskland. Jag skriver om allt som händer i min vardag så att mina nära och kära kan ta del av mitt liv även fast vi inte ses så ofta :) Hallo! Mein Name ist Sarah und ich komme aus Österreich. Bevor ich vor über 5,5 Jahren nach Stockholm gezogen bin, habe ich in Deutschland gewohnt. Ich schreibe über alles, was in meinem Alltag passiert, so dass meine Lieben an meinem Leben teilhaben können, auch wenn wir uns nicht so oft sehen :)

Celebrating :)

Publicerad 2014-03-28 17:05:52 i Allmänt

Hej hej :)
Dagen igår blev bättre och bättre ju senare det blev! Det började med en sovmorgon, sen satt jag och skrev på min tenta och på eftermiddagen var det dags för att gå på massage :) otroligt skönt fast jag fick lite träningsvärk efteråt men nu är det nästan helt borta. Ska nog boka en till tid snart, det är så himla skönt när man är stel i axlarna!
Efter massagen mötte jag upp tjejerna från jobbet och vi gick till Gondolen och tog en drink där. Jag hade aldrig varit där, ett super trevligt ställe med en fantastik utsikt verkligen :) efter drinkarna åkte vi till Oaxens Slip på Djurgården och jag tror inte att jag nånsin har ätit så god mat!! Allt från förrätterna till desserterna var helt fantaskiskt! Dit kommer jag absolut gå igen :) vi hade jätte trevligt och skrattade så mycket som alltid! 
























Hallo :)
Mein Tag gestern wurde besser und besser, desto später es wurde!
Erst hab ich richtig ausgeschlafen und mich dann an meinen Aufsatz gemacht, am Nachmittag stand dann eine Massage auf dem Plan :) echt sehr angenehm nach der stressigen Arbeitswoche! Ich bekam zwar einen Muskelkater danach aber jetzt ist der so gut wie weg :)
Nach der Massage habe ich dann die Mädels von der Arbeit getroffen und wir haben erst einen Cocktail in einer Bar getrunken, mit der besten Aussicht über die Stadt. Danach sind wir zu einem Restaurant und dort habe ich das beste Abendessen serviert bekommen, dass ich jemals gegessen habe :) alles von den Vorspeisen bis zu den Desserten war einfach unglaublich lecker!! Und wir hatten wie immer super viel Spaß zusammen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela