sarahinsweden.blogg.se

Hej! Mitt namn är Sarah och jag kommer från Österrike. Innan jag flyttade till Stockholm för mer än 5,5 år sen bodde jag i Tyskland. Jag skriver om allt som händer i min vardag så att mina nära och kära kan ta del av mitt liv även fast vi inte ses så ofta :) Hallo! Mein Name ist Sarah und ich komme aus Österreich. Bevor ich vor über 5,5 Jahren nach Stockholm gezogen bin, habe ich in Deutschland gewohnt. Ich schreibe über alles, was in meinem Alltag passiert, so dass meine Lieben an meinem Leben teilhaben können, auch wenn wir uns nicht so oft sehen :)

Something went wrong!

Publicerad 2014-03-28 11:45:12 i Allmänt

Det senaste inlägget borde egentligen ha kommit upp i tisdags men tydligen blev det nåt fel :( jätte trist! Men nu vet ni iaf varför jag inte har hört av mig på så länge.
Senare idag ska jag berätta om gårdagen, en riktigt härlig torsdag var det :)

Der letzte Eintrag hätte eigentlich schon am Dienstag hier auftauchen sollen aber irgendwie hat das nicht so ganz funktioniert :( total doof! Aber jetzt wisst ihr, warum ich mich so lange nicht gemeldet habe!
Ein wenig später heute, erzähle ich euch dann von meinem gestrigen Tag, ein richtig toller Donnerstag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela