sarahinsweden.blogg.se

Hej! Mitt namn är Sarah och jag kommer från Österrike. Innan jag flyttade till Stockholm för mer än 5,5 år sen bodde jag i Tyskland. Jag skriver om allt som händer i min vardag så att mina nära och kära kan ta del av mitt liv även fast vi inte ses så ofta :) Hallo! Mein Name ist Sarah und ich komme aus Österreich. Bevor ich vor über 5,5 Jahren nach Stockholm gezogen bin, habe ich in Deutschland gewohnt. Ich schreibe über alles, was in meinem Alltag passiert, so dass meine Lieben an meinem Leben teilhaben können, auch wenn wir uns nicht so oft sehen :)

Sanna Nielsen-Undo

Publicerad 2014-03-09 13:56:50 i Allmänt

Goddag allihopa :)
Vilket härligt väder det är idag igen! Jag har sovit över hos Linn efter en super rolig melodifestivalen-kväll med massor vänner hos Marcus :) lite synd bara att Sanna Nielsen vann, jag hejade på Ace Wilder! Älskar hennes låt :)
Nu håller vi på att göra oss i ordning och ska åka till stan för lite glass och promenad i solen snart. 
Här kommer några bilder från igår också!








The winner!

Guten Tag alle zusammen :)
Wir haben heute wieder super schönes Wetter!
Nach einem tollen Abend mit dem Finale der schwedischen Vorentscheidung zum Eurovision Songcontest mit einem Haufen Freunde, habe ich bei Linn geschlafen. Ich bin ziemlich zufrieden mit der Gewinnerin, hätte aber gerne ein anderes Lied gehabt :p
Jetzt sind wir dabei und fertig zu machen und dann geht's ab in die Stadt für einen Spaziergang und Eis :)
Wünsche euch einen wunderbaren Sonntag!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela