sarahinsweden.blogg.se

Hej! Mitt namn är Sarah och jag kommer från Österrike. Innan jag flyttade till Stockholm för mer än 5,5 år sen bodde jag i Tyskland. Jag skriver om allt som händer i min vardag så att mina nära och kära kan ta del av mitt liv även fast vi inte ses så ofta :) Hallo! Mein Name ist Sarah und ich komme aus Österreich. Bevor ich vor über 5,5 Jahren nach Stockholm gezogen bin, habe ich in Deutschland gewohnt. Ich schreibe über alles, was in meinem Alltag passiert, so dass meine Lieben an meinem Leben teilhaben können, auch wenn wir uns nicht so oft sehen :)

Dinner for schmucks

Publicerad 2013-04-16 22:34:48 i Allmänt

På eftermiddagen åkte jag hem till Linn och vi satt och pratade lite om allt :) vi har ju inte setts på mer än en månad så det fanns en del att prata om! Sen kollade vi på en film, nämligen Dinner for schmucks. Jag har totalt missat att se den...vet inte riktigt varför. Men den var verkligen super rolig och jag skrattade genom hela filmen :D en liten kul grej är att Zach Galifianakis är med i filmen och han spelar en exakt lika konstig roll som i Hangover.
Om ni vill se en rolig film som får er på bra humör då är denna verkligen rätt!
Nu ska jag lägga mig, det ska bli en jobbig rest av veckan med Lakritsfestivalen i helgen.
God natt :)
 
 
Heute Nachmittag bin ich zu meiner Freundin Linn gefahren und dort haben wir ein bisschen über Alles geredet :) wir haben uns ja jetzt seit über einem Monat nicht mehr gesehen, also gabs ziemlich viel zu erzählen.
Dann haben wir uns einen Film angesehen, nämlich Dinner for schmucks...echt ein total lustiger Film! Wir haben beide die ganze Zeit über gelacht :D was ein bisschen lustig ist, dass Zach Galifianakis eine genau so seltsame Rolle spielt, wie in Hangover!
Wenn ihr also einen Film sehen wollt, der euch gute Laune macht, dann ist der genau richtig!
Ich werde mich jetzt hinlegen, wird nämlich noch ein stressiger Rest der Woche werden. Am Wochenende ist Lakritsfestival und das bedeutet viel Arbeit ;)
Gute Nacht :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela