sarahinsweden.blogg.se

Hej! Mitt namn är Sarah och jag kommer från Österrike. Innan jag flyttade till Stockholm för mer än 5,5 år sen bodde jag i Tyskland. Jag skriver om allt som händer i min vardag så att mina nära och kära kan ta del av mitt liv även fast vi inte ses så ofta :) Hallo! Mein Name ist Sarah und ich komme aus Österreich. Bevor ich vor über 5,5 Jahren nach Stockholm gezogen bin, habe ich in Deutschland gewohnt. Ich schreibe über alles, was in meinem Alltag passiert, so dass meine Lieben an meinem Leben teilhaben können, auch wenn wir uns nicht so oft sehen :)

kungsträdgården

Publicerad 2013-04-25 20:03:32 i Allmänt

Nu är det väl äntligen vår på riktigt, eller?! Jag utnyttjade vädret idag i alla fall :) åkte in till stan med en kompis och köpte en riktig fin läderjacka. Har letat i flera dagar för att hitta en som inte är för kort och dyr...och idag lyckades jag! Efter det köpte vi varsin glass och satte oss i solen :) så himla skönt att vara ute när det börjar bli varmt!
 
 
McFlurry Magnum Brownie
 
 
Kungsträdgården
 
So jetzt hoffe ich mal, dass der Frühling auch hier bleibt! Ich habe das Wetter heute auf jeden Fall echt ausgenutzt :) bin mit einer Freundin in die Stadt gefahren und hab mir ne super schöne Lederjacke gekauft. Hab in den letzten Tagen nach einer gesucht, die nicht zu kurz und zu teuer ist und heute endlich Glück gehabt! Danach haben wir uns ein Eis geholt, gequatscht und einfach die Sonne genossen :) Es gibt echt nichts schöneres, als bei so einem Wetter draussen zu sein. 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela