sarahinsweden.blogg.se

Hej! Mitt namn är Sarah och jag kommer från Österrike. Innan jag flyttade till Stockholm för mer än 5,5 år sen bodde jag i Tyskland. Jag skriver om allt som händer i min vardag så att mina nära och kära kan ta del av mitt liv även fast vi inte ses så ofta :) Hallo! Mein Name ist Sarah und ich komme aus Österreich. Bevor ich vor über 5,5 Jahren nach Stockholm gezogen bin, habe ich in Deutschland gewohnt. Ich schreibe über alles, was in meinem Alltag passiert, so dass meine Lieben an meinem Leben teilhaben können, auch wenn wir uns nicht so oft sehen :)

scheiss Wetter...

Publicerad 2013-04-10 19:22:42 i Allmänt

Dagen blev tyvärr inte alls som jag hade tänkt mig :( pga vädret kunde vi inte åka till djurparken så vi bestämde oss för att gå på bio. Vi kollade på Oz: The Great and Powerful som var väldigt tråkig så vi gick därifrån efter ett tag. Trodde verkligen att den skulle va bra!
Nu köpte jag det sista som jag ska ta med mig imorgon och har nästan packat klart.
Lite besviken är jag att sista dagen blev som den blev men det är inte så mycket att göra! Jag ska äta nu och kanske kolla på fotball sen.
 
 
Mein Tag ist leider gar nicht so geworden, wie geplant :( wegen des Wetters konnten wir nicht in den Zoo fahren also sind wir ins Kino gegangen und haben uns Die fantastische Welt von Oz angesehen. Der war total langweilig und nach ner Weile sind wir dann aus dem Kino raus. Hab wirklich gedacht, dass der gut wäre!
Jetzt hab ich noch das Letzte gekauft, das ich morgen mitnehme und bin auch fast fertig mit dem Packen.
Bin schon ein bisschen enttäuscht, dass mein letzter Tag nicht so gelaufen ist, wie ich mir das vorgestellt habe, aber nix zu machen! Ich werde jetzt essen und danach vll Bayern anschauen.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela