sarahinsweden.blogg.se

Hej! Mitt namn är Sarah och jag kommer från Österrike. Innan jag flyttade till Stockholm för mer än 5,5 år sen bodde jag i Tyskland. Jag skriver om allt som händer i min vardag så att mina nära och kära kan ta del av mitt liv även fast vi inte ses så ofta :) Hallo! Mein Name ist Sarah und ich komme aus Österreich. Bevor ich vor über 5,5 Jahren nach Stockholm gezogen bin, habe ich in Deutschland gewohnt. Ich schreibe über alles, was in meinem Alltag passiert, so dass meine Lieben an meinem Leben teilhaben können, auch wenn wir uns nicht so oft sehen :)

Stockholm

Publicerad 2013-04-11 21:11:05 i Allmänt

Så nu är jag i Stockholm igen. Vilken resa...det är inte så roligt att åka tåg och buss med två stora, tunga resväskor helt själv :P jag är super trött nu och har fått ont i halsen. Hoppas verkligen att jag inte blir sjuk. Det ska bli mycket jobb nästa vecka så jag får helt enkelt inte bli sjuk!!
Ska dricka en kopp te nu och sen lägga mig.
Imorgon ska vi ha Lakritscafé på jobbet :) ska bli kul att se världens bästa chef och arbetskompisar igen och fika lite!
God natt :)
 
So jetzt bin ich wieder in Stockholm. Was für einen Tag ich hinter mir habe...es ist wirklich nicht lustig, allein mit zwei grossen Koffern zu fliegen und danach noch Zug und Bus zu fahren :P bin echt müde jetzt und hab auch noch Halsschmerzen bekommen. Hoffe wirklich, dass ich nicht krank werde. Nächste Woche wird es stressig in der Arbeit, also darf ich ganz einfach nicht krank werden!!
Werde jetzt noch ne Tasse Tee trinken und dann ins Bett gehen.
Morgen haben wir Lakritscafé in der Arbeit :) wird super meine tolle Chefin und Arbeitskolleginnen wieder zu sehen!
Gute Nacht :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela