sarahinsweden.blogg.se

Hej! Mitt namn är Sarah och jag kommer från Österrike. Innan jag flyttade till Stockholm för mer än 5,5 år sen bodde jag i Tyskland. Jag skriver om allt som händer i min vardag så att mina nära och kära kan ta del av mitt liv även fast vi inte ses så ofta :) Hallo! Mein Name ist Sarah und ich komme aus Österreich. Bevor ich vor über 5,5 Jahren nach Stockholm gezogen bin, habe ich in Deutschland gewohnt. Ich schreibe über alles, was in meinem Alltag passiert, so dass meine Lieben an meinem Leben teilhaben können, auch wenn wir uns nicht so oft sehen :)

weekend

Publicerad 2013-04-28 12:56:53 i Allmänt

Hej!
Min helg har varit riktigt bra hittills :) i fredags gick jag ut lite med en kompis men det blev inte allt för sent. Vi var först på Soft Bar och sen T.G.I. Fridays. Drack världens godaste cider då, med hallon och lime smak! Ska leta efter den på systembolaget.
Igår blev det en riktig tjejkväll, vi var 5 stycken som gick ut och festade :) jätte kul att dansa hela kvällen! Vi gick till T.G.I. Fridays först igen och sen festade vi på Magenta. Bra musik och rolig folk där! Det blev knappt några bilder alls men här kommer i alla fall fyra stycken.
 
hallon och lime cider
Cider mit Himbeer- und Limettengeschmack
 
Roosa and me
 
 
Kan knappt tro att jag orkade ha på mig de skorna heeela långa kvällen!
Kanns kaum glauben, dass ich diese Schuhe den gaaanzen Abend anhatte!
 
Såhär såg det ut när jag kom hem, fåglarna kvittrade och solen började gå upp
Als ich nach Hause kam, haben die Vögel schon gezwitschert und die Sonne fing an aufzugehen
 

Hallo :)
Mein Wochenende war richtig gut bis jetzt :) Freitag abend bin ich ein bisschen mit ner Freundin in die Stadt und wir haben den besten Cider überhaupt getrunken, nämlich mit Himbeer- und Limettengeschmack! Muss mal schauen, ob man den auch kaufen kann.
Gestern hatten wir dann nen richtigen Mädelsabend, wir waren zu fünft und sind ausgegangen und haben getanzt! Gute Musik und lustige Leute...so soll ein gelungener Abend sein :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela