sarahinsweden.blogg.se

Hej! Mitt namn är Sarah och jag kommer från Österrike. Innan jag flyttade till Stockholm för mer än 5,5 år sen bodde jag i Tyskland. Jag skriver om allt som händer i min vardag så att mina nära och kära kan ta del av mitt liv även fast vi inte ses så ofta :) Hallo! Mein Name ist Sarah und ich komme aus Österreich. Bevor ich vor über 5,5 Jahren nach Stockholm gezogen bin, habe ich in Deutschland gewohnt. Ich schreibe über alles, was in meinem Alltag passiert, so dass meine Lieben an meinem Leben teilhaben können, auch wenn wir uns nicht so oft sehen :)

arbeit

Publicerad 2013-08-16 23:14:03 i Allmänt

Man märker verkligen att hösten är på G! Mycket att göra :P hehe nej så farligt är det inte men nu måste jag vänja mig vid att planera min tid lite bättre.
Jobbade både igår och idag och ska jobba hela helgen också! Kanske lite tråkigt men det är alltid kul att se resultatet på kontot sen ;)
Igår kväll blev det lite rosé i stan :) super mysigt att sitta på uteservering! Efter jobbet idag åkte jag till Jessica och vi hade en mysig hemmakväll med middag, film och chips :)
Nu ska jag snart gå och lägga mig att jag är pigg imorgon! Ska jobba och sen kolla på midnattsloppet :)
Ha en trevlig helg allihopa!
 
 
 
Jetzt merkt man wirklich, dass bald Herbst ist...viiieeel zu tun! Hehe nein so schlimm ist es nicht aber ich muss mich dran gewöhnen, meine Zeit besser einzuteilen :)
Hab gestern und heute gearbeitet und werde das auch das ganze Wochenende machen! Ein bisschen doof aber am Ende des Monats freut sich das Konto ;)
Gestern abend bin ich in einem Strassencafé gesessen und hab ein bisschen Rosé getrunken...so gemütlich :) Heute nach der Arbeit bin ich zu Jessica gefahren und wir haben uns einen gemütlichen Abend gemacht mit Abendessen, Film und Chips :)
Jetzt werd ich mich bald hinlegen...muss morgen fit sein! Erst Arbeit und abends schau ich mir den 10 km langen Mitternachtslauf durch die Stadt an :)
Wünsche euch allen ein super Wochenende :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela