sarahinsweden.blogg.se

Hej! Mitt namn är Sarah och jag kommer från Österrike. Innan jag flyttade till Stockholm för mer än 5,5 år sen bodde jag i Tyskland. Jag skriver om allt som händer i min vardag så att mina nära och kära kan ta del av mitt liv även fast vi inte ses så ofta :) Hallo! Mein Name ist Sarah und ich komme aus Österreich. Bevor ich vor über 5,5 Jahren nach Stockholm gezogen bin, habe ich in Deutschland gewohnt. Ich schreibe über alles, was in meinem Alltag passiert, so dass meine Lieben an meinem Leben teilhaben können, auch wenn wir uns nicht so oft sehen :)

midnattsloppet

Publicerad 2013-08-18 16:50:00 i Allmänt

Va kul det var igår att kolla på midnattsloppet! Det var 36000 personer som skulle springa...helt galet :D hela Söder var full med folk som hade de där gula tröjorna på sig. Det var en härlig energi överallt och alla var så glada när de gick i mål :)
Snart väntar middag, glass och film på mig :) ska bara göra mig i ordning och åka iväg!
 
before...
 
 
 
 
 
 
...after
 
War echt super gestern den Mitternachtslauf anzuschauen! 36000 Menschen sind 10 km durch die Stadt gelaufen...total verrückt :D Alles war voll mit Leuten, die dieselben gelben T-Shirts anhatten. Und alle waren super glücklich als sie ins Ziel gekommen sind :)
Bald wartet Abendessen, Eis und ein Film auf mich :) muss mich nur noch fertig machen!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela