sarahinsweden.blogg.se

Hej! Mitt namn är Sarah och jag kommer från Österrike. Innan jag flyttade till Stockholm för mer än 5,5 år sen bodde jag i Tyskland. Jag skriver om allt som händer i min vardag så att mina nära och kära kan ta del av mitt liv även fast vi inte ses så ofta :) Hallo! Mein Name ist Sarah und ich komme aus Österreich. Bevor ich vor über 5,5 Jahren nach Stockholm gezogen bin, habe ich in Deutschland gewohnt. Ich schreibe über alles, was in meinem Alltag passiert, so dass meine Lieben an meinem Leben teilhaben können, auch wenn wir uns nicht so oft sehen :)

skön kväll

Publicerad 2013-08-23 23:40:13 i Allmänt

Nu är verkligen högsommaren över! Lite tråkigt men ändå mysigt på nåt sätt tycker jag. När man går hem på kvällarna är det skönt att ha på sig en kofta och en sjal, det är mysigt att tända lite ljus och man blir lite lugnare tycker jag :)
Jag hade en super trevlig tjejkväll med taccos, lite salmiakkola, choklad och massor prat :) så nu ska jag kolla lite på Desperate Housewives och sen ska jag sova, måste vara pigg imorgon!
Ha en trevlig kväll allihopa :)
 
 
 
Jetzt ist der Hochsommer wirklich vorbei! Ein bisschen traurig aber auch irgendwie gemütlich finde ich. Wenn man abends nach Hause geht, ist es schöne eine Strickweste anzuhaben, es ist kuschelig Kerzen anzuzünden und man wird ein bisschen ruhiger :)
Ich hatte einen super Mädelsabend mit Taccos, ein bisschen Salmiakkola, Schokolade und einem Haufen zu quatschen :) und jetzt werd ich noch ein bisschen Desperate Housewives schauen und dann schlafen, muss ja morgen fit sein!
Habt einen schönen Abend :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela