sarahinsweden.blogg.se

Hej! Mitt namn är Sarah och jag kommer från Österrike. Innan jag flyttade till Stockholm för mer än 5,5 år sen bodde jag i Tyskland. Jag skriver om allt som händer i min vardag så att mina nära och kära kan ta del av mitt liv även fast vi inte ses så ofta :) Hallo! Mein Name ist Sarah und ich komme aus Österreich. Bevor ich vor über 5,5 Jahren nach Stockholm gezogen bin, habe ich in Deutschland gewohnt. Ich schreibe über alles, was in meinem Alltag passiert, so dass meine Lieben an meinem Leben teilhaben können, auch wenn wir uns nicht so oft sehen :)

summer

Publicerad 2013-08-02 21:48:40 i Allmänt

Vilken härlig dag det har varit :) sommar-väder som man vill ha det! Därför var det dags för årets första dopp, 28 grader är så varmt som det alltid ska va tycker jag :)
Jag har alltså badat, solat och ätit glass hela dagen och blev bara lite röd på ryggen! Riktigt bra tycker jag :D
Efter det var det dags att åka hem, duscha och fixa sig i ordning för middag och glass på stan :)
En härlig dag helt enkelt :) nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på New Girl! Är helt besatt av den serien :)
 
 

Heute war ein richtig toller Tag :) nach mehreren grauen und veregneten Tagen, war heute richtiges Sommerwetter! Und deswegen war ich heute auch das erste Mal dieses Jahr baden :) 28 Grad warmes Wasser, genauso wie es sein soll!
Ich hab den ganzen Tag gebadet, mich gesonnt und Eis gegessen und hab mir nur einen kleinen Sonnenbrand am Rücken geholt! Gar nicht mal schlecht, finde ich :D
Nach der Baderei war es dann Zeit nach Hause zu fahren, zu duschen und sich für Abendessen und Eis in der Stadt fertig zu machen :)
Ein super Tag einfach :) jetzt werd ich mich in mein Bettchen kuscheln und New Girl gucken! Ich liebe diese Serie echt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela