sarahinsweden.blogg.se

Hej! Mitt namn är Sarah och jag kommer från Österrike. Innan jag flyttade till Stockholm för mer än 5,5 år sen bodde jag i Tyskland. Jag skriver om allt som händer i min vardag så att mina nära och kära kan ta del av mitt liv även fast vi inte ses så ofta :) Hallo! Mein Name ist Sarah und ich komme aus Österreich. Bevor ich vor über 5,5 Jahren nach Stockholm gezogen bin, habe ich in Deutschland gewohnt. Ich schreibe über alles, was in meinem Alltag passiert, so dass meine Lieben an meinem Leben teilhaben können, auch wenn wir uns nicht so oft sehen :)

supermoto örebro

Publicerad 2013-08-11 12:50:25 i Allmänt

Hela dagen igår spenderade jag med Jessica i Örebro på Supermoto-banan. Vi gick upp kl 5 för att åka dit! Gissa om jag vart trött :D Det blev frukost på McDonalds som var riktigt gott! Sen var vi där alldeles för tidigt och var tvunga att vänta på att alla andra skulle komma hehe...
Det var jätte kul att följa med dit  :) jag har blivit Jessicas cheerleader och nödfall-chaufför ;) det gick bra för henne förutom att hon ramlade två gånger men som tur är var det inget allvarligt! På vägen hem blev ett ännu en stopp på McDonalds men denna gång för att smaka deras nya McFlurry Marabou. Jag tog mjölkchoklad och Jessica saltlakrits. Super goda :)
Som jag förväntade mig var jag hur trött som helst när vi kom hem så jag kollade bara på film och somnade tidigt :)
 
 
 
Den ganzen Tag gestern habe ich mit Jessica in Örebro auf der Supermoto-Bahn verbracht, das ist so ähnlich wie Motocross nur mit Asphalt dazwischen. Um 5 Uhr morgens sind wir schon aufgestanden, um dorthin zu fahren! Ratet mal, wer saumüde war :D Gefrühstückt haben wir bei McDonalds, echt lecker gewesen :) Dann waren wir schon viel zu früh dort und mussten ewig warten bis alle anderen aufgetaucht sind...
Es war echt super mitzufahren :) ich bin Jessica´s Cheerleader und Notfall-Fahrer geworden ;) für sie ist es auch super gelaufen, bis auf zwei Stürze! Aber war zum Glück nichts schlimmes. Auf dem Heimweg haben wir nochmal einen Stop bei McDonalds eingelegt aber dieses Mal, um das neue McFlurry Marabou zu probieren :) super lecker gewesen!
Wie ich es mir schon gedacht habe, war ich abends total fertig als ich heimgekommen bin und hab deswegen den Abend mit einem Film verbracht und bin ziemlich früh eingeschlafen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela