sarahinsweden.blogg.se

Hej! Mitt namn är Sarah och jag kommer från Österrike. Innan jag flyttade till Stockholm för mer än 5,5 år sen bodde jag i Tyskland. Jag skriver om allt som händer i min vardag så att mina nära och kära kan ta del av mitt liv även fast vi inte ses så ofta :) Hallo! Mein Name ist Sarah und ich komme aus Österreich. Bevor ich vor über 5,5 Jahren nach Stockholm gezogen bin, habe ich in Deutschland gewohnt. Ich schreibe über alles, was in meinem Alltag passiert, so dass meine Lieben an meinem Leben teilhaben können, auch wenn wir uns nicht so oft sehen :)

world war z

Publicerad 2013-08-09 14:23:36 i Allmänt

Igår blev jag överraskade av regnet på min cykeltur och var tvungen att åka hem :( det blev alltså ingen lunch på "min" brygga!
Efter en annars ganska lugn dag blev det middag och bio i Täby Centrum :) kollade på World War Z med Brad Pitt.
Filmen var mycket bättre än vad jag trodde men riktigt läskig också! Jag är ju så lättskrämd så det blev flera hjärtinfarkter :D jag gillar egentligen inte zombie-filmer alls men jag måste säga att denna var väldigt spännande och inte så jätte blodig så det var en positiv överraskning!
 
en svan-familj hälsade p vid bryggan
 
 
Gestern hat mich leider der Regen auf meiner Radeltour überrascht und ich musste heimfahren :( es wurde also nichts aus Mittagessen auf "meinem" Steg!
Nach einem ansonsten ziemlich ruhigen Tag, stand Abendessen und Kino in Täby Centrum auf dem Program :) haben uns World War Z mit Brad Pitt angeschaut. Der Film war echt viel besser, als ich gedacht habe aber auch richtig gruselig! Ich bin ja so schreckhaft, dass ich mehrere Male richtig zusammengezuckt bin :D eigentlich mag ich Zombie-Filme gar nicht aber ich muss sagen, der war echt spannend und nicht allzu blutig...eine positive Überraschung :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela