sarahinsweden.blogg.se

Hej! Mitt namn är Sarah och jag kommer från Österrike. Innan jag flyttade till Stockholm för mer än 5,5 år sen bodde jag i Tyskland. Jag skriver om allt som händer i min vardag så att mina nära och kära kan ta del av mitt liv även fast vi inte ses så ofta :) Hallo! Mein Name ist Sarah und ich komme aus Österreich. Bevor ich vor über 5,5 Jahren nach Stockholm gezogen bin, habe ich in Deutschland gewohnt. Ich schreibe über alles, was in meinem Alltag passiert, so dass meine Lieben an meinem Leben teilhaben können, auch wenn wir uns nicht so oft sehen :)

Passau I

Publicerad 2013-12-30 21:05:42 i Allmänt

Jag har inte haft wi-fi på sistone så det har varit svårt att skriva nånting.
Men nu bor jag på hotell med Jessica och här finns det :) är super glad för det!
Jag har haft några jätte sköna dagar. I lördags var jag ute med några vänner, har verkligen saknat att festa i Tyskland! Och igår var jag i thermalbad med en vän, super mysigt :) varmt och skönt och avslappnande.
Idag har jag hämtat Jessica från tåget och sen var vi och åt och köpte lite grejer inför imorgon :) vi måste ju ha lite att dricka innan vi ska till stan!!




<3

In den letzten Tagen habe ich leider kein WLAN gehabt, es war also schwierig hier etwas zu schreiben. Aber jetzt wohne ich in einem Hotel mit Jessica und hier haben wir zum Glück WLAN :) bin echt sehr glücklich darüber!
Ich habe ein paar sehr schöne Tage gehabt. Am Samstag war ich mit ein paar Freunden weg, habe es wirklich vermisst hier in Deutschland feiern zu gehen :)
Und gestern war ich mit einer Freundin in der Therme. Warm und schön und entspannend :)
Heute habe ich Jessica vom Zug abgeholt und danach haben wir in der Stadt gegessen und ein bisschen für morgen eingekauft, schließlich brauchen wir ja was zu trinken bevor wir dann in der Stadt unterwegs sind!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela