sarahinsweden.blogg.se

Hej! Mitt namn är Sarah och jag kommer från Österrike. Innan jag flyttade till Stockholm för mer än 5,5 år sen bodde jag i Tyskland. Jag skriver om allt som händer i min vardag så att mina nära och kära kan ta del av mitt liv även fast vi inte ses så ofta :) Hallo! Mein Name ist Sarah und ich komme aus Österreich. Bevor ich vor über 5,5 Jahren nach Stockholm gezogen bin, habe ich in Deutschland gewohnt. Ich schreibe über alles, was in meinem Alltag passiert, so dass meine Lieben an meinem Leben teilhaben können, auch wenn wir uns nicht so oft sehen :)

Donna

Publicerad 2013-02-26 11:01:13 i Allmänt

Hej allihop!
Nu ska jag läsa igenom en hel del texter till föreläsningen imorgon. Och eftersom jag missade att förbereda texten till igår måste jag göra det också :p därför kommer en stor del av dagen gå åt att läsa kursböckerna!
Donna har bestämt sig för att hjälpa mig genom att ligga på mitt anteckningsblock :D hon ska vara med överallt!
Ha en trevlig tisdag :)
 
 
Hallo :)
Ich werde mich jetzt in meine Unibücher stürzen! Hab ziemlich viel zu lesen (für morgen und auch für gestern...hab ich irgendwie verpasst!) Deswegen wird der grösste Teil meines Tages für das Lesen von Unisachen draufgehen :p 
Donna muss mir natürlich helfen...und ihre Hilfe besteht darin, sich auf meinen Block zu legen :D sie muss einfach überall dabei sein! 
Habt nen schönen Dienstag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela