sarahinsweden.blogg.se

Hej! Mitt namn är Sarah och jag kommer från Österrike. Innan jag flyttade till Stockholm för mer än 5,5 år sen bodde jag i Tyskland. Jag skriver om allt som händer i min vardag så att mina nära och kära kan ta del av mitt liv även fast vi inte ses så ofta :) Hallo! Mein Name ist Sarah und ich komme aus Österreich. Bevor ich vor über 5,5 Jahren nach Stockholm gezogen bin, habe ich in Deutschland gewohnt. Ich schreibe über alles, was in meinem Alltag passiert, so dass meine Lieben an meinem Leben teilhaben können, auch wenn wir uns nicht so oft sehen :)

finally sunday-evening :)

Publicerad 2013-02-17 20:06:14 i Allmänt

Hej!
Helgen har varit väldigt tungt men också rolig. Allt gick väldigt bra på mässan men det var två långa, intensiva och energikrävande dagar i Karlstad! Jag var väldigt glad när jag kom hem vid 22.30 igår kväll. Hade längtat mycket efter min älskling och Donna vår lilla princessa :) 
Idag hade vi sovmorgon till 11 :) sen blev det frukost och mycket städning och sånt. Efter det satt jag lite med hemtentan...måste verkligen göra mer imorgon! Nu ska vi snart kolla på film :)
 
Om ni vill läsa lite om mässan kan ni klicka på länken (jag är med på en liten bild också ;) )
 
http://nwt.se/karlstad/article1251966.ece
 
Hej :)
Mein Wochenende war wirklich ziemlich anstrengend aber auch lustig! Alles ging super auf der Messe aber die zwei Tage waren wirklich lang und intensiv. Ich war gestern wirklich glücklich drüber, um 22.30 endlich heimgekommen zu sein :) Habe meinen Schatz und Donna unsere kleine Prinzessin ganz schön vermisst! 
Heute haben wir richtig ausgeschlafen bis um 11! Dann war erst mal Frühstück angesagt und danach hab ich aufgeräumt und geputzt :) Danach hab ich ein bisschen an meinem Aufsatz gefeilt...da muss ich morgen wirklich richtig angreifen!! So und jetzt ist film-time :) 
Achja...der Link führt euch zu nem Artikel über die Messe auf der wir waren. Leider auf schwedisch (natürlich ;) ) aber ganz unten bin ich auf nem kleinen Bild drauf ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela