sarahinsweden.blogg.se

Hej! Mitt namn är Sarah och jag kommer från Österrike. Innan jag flyttade till Stockholm för mer än 5,5 år sen bodde jag i Tyskland. Jag skriver om allt som händer i min vardag så att mina nära och kära kan ta del av mitt liv även fast vi inte ses så ofta :) Hallo! Mein Name ist Sarah und ich komme aus Österreich. Bevor ich vor über 5,5 Jahren nach Stockholm gezogen bin, habe ich in Deutschland gewohnt. Ich schreibe über alles, was in meinem Alltag passiert, so dass meine Lieben an meinem Leben teilhaben können, auch wenn wir uns nicht so oft sehen :)

Happy birthday to me :)

Publicerad 2013-02-13 20:52:01 i Allmänt

Idag fyller jag 23 år...nästan så att jag börjar bli gammal :D nej då, det känns faktiskt riktigt bra...lite mer vuxet tycker jag! 
Jag började dagen i skolan idag och sen åkte jag till jobbet ett par timmar. När jag kom hem lagade världens bästa pojkvän schnitzel och pommes :) det var super gott! 
 Love the watch i got from Viktor!!
 
 
Meinen 23. Geburtstag hab ich heute in der Uni begonnen, danach war ich ein paar Stunden in der Arbeit und als ich heim gekommen bin, hat mir der beste Freund der Welt Schnitzel und Pommes gemacht :) war total lecker! 
Ich hoffe, dass Mamas Paket morgen kommt...mehr Geschenke! :D Morgen zeig ich euch dann auch ein Foto von dem Geburtstagsgeschenk, das ich mir selbst gemacht hab :)
Habt nen schönen Abend :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela