sarahinsweden.blogg.se

Hej! Mitt namn är Sarah och jag kommer från Österrike. Innan jag flyttade till Stockholm för mer än 5,5 år sen bodde jag i Tyskland. Jag skriver om allt som händer i min vardag så att mina nära och kära kan ta del av mitt liv även fast vi inte ses så ofta :) Hallo! Mein Name ist Sarah und ich komme aus Österreich. Bevor ich vor über 5,5 Jahren nach Stockholm gezogen bin, habe ich in Deutschland gewohnt. Ich schreibe über alles, was in meinem Alltag passiert, so dass meine Lieben an meinem Leben teilhaben können, auch wenn wir uns nicht so oft sehen :)

lördag / samstag

Publicerad 2013-02-09 14:44:04 i Allmänt

Hej!
Igår mådde jag inte så bra och därför stannade jag hemma från skolan. Tog det lungt istället och skypade med mamma i två timmar...riktigt skönt :) vi hade en hel del att prata om! 
Idag har vi varit och kollat på handboll och snart ska det bli födelsedags-fika för Viktors lillebror fyller år idag :)
 
 
Hej!
Gestern ist´s mir nicht allzu gut gegangen und deswegen bin ich nicht in die Uni gegangen...hab nicht so viel gemacht den ganzen Tag, ausser 2 Stunden mit Mama zu skypen :) wurde ja wirklich Zeit und wir hatten ne Menge zu bereden :) 
Heute haben wir uns Handball angeschaut und jetzt kommt gleich die ganze Verwandtschaft für Nachmittags-kaffe und Torte, weil Viktors kleiner Bruder heute 15 wird :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela