sarahinsweden.blogg.se

Hej! Mitt namn är Sarah och jag kommer från Österrike. Innan jag flyttade till Stockholm för mer än 5,5 år sen bodde jag i Tyskland. Jag skriver om allt som händer i min vardag så att mina nära och kära kan ta del av mitt liv även fast vi inte ses så ofta :) Hallo! Mein Name ist Sarah und ich komme aus Österreich. Bevor ich vor über 5,5 Jahren nach Stockholm gezogen bin, habe ich in Deutschland gewohnt. Ich schreibe über alles, was in meinem Alltag passiert, so dass meine Lieben an meinem Leben teilhaben können, auch wenn wir uns nicht so oft sehen :)

project runway

Publicerad 2013-02-26 19:15:23 i Allmänt

Så nu har jag pluggat en hel del och behöver lite avslappning! Ett avsnitt Project Runway och lite choklad passar ganska bra då :) 
Önskar er alla en trevlig kväll!
 
 
So jetzt habe ich gefühlte 1000 Seiten gelesen und brauche wirklich ein bisschen Entspannung! Eine Folge Project Runway und ein bisschen Schoki helfen da sicher :)
Wünsch euch allen einen schönen Abend!
 
 

Kommentarer

Postat av: Alice

Publicerad 2013-02-26 21:30:09

Jättefin blogg, verkligen! Jag är Svensk, MEN läser Tyska i skolan!

Svar: tackar! va kul :)
Sarah Studinski

Postat av: Molly Eriksson

Publicerad 2013-02-27 11:47:59

Hej hej! Fin blogg, allt bra?

Svar: tack! ja det är bra, själv?
Sarah Studinski

Postat av: JMBloppis

Publicerad 2013-02-27 17:01:23

Favvochokladen, så god!

Kolla gärna in min bloppis på jmbloppis.blogg.se!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela