sarahinsweden.blogg.se

Hej! Mitt namn är Sarah och jag kommer från Österrike. Innan jag flyttade till Stockholm för mer än 5,5 år sen bodde jag i Tyskland. Jag skriver om allt som händer i min vardag så att mina nära och kära kan ta del av mitt liv även fast vi inte ses så ofta :) Hallo! Mein Name ist Sarah und ich komme aus Österreich. Bevor ich vor über 5,5 Jahren nach Stockholm gezogen bin, habe ich in Deutschland gewohnt. Ich schreibe über alles, was in meinem Alltag passiert, so dass meine Lieben an meinem Leben teilhaben können, auch wenn wir uns nicht so oft sehen :)

underbar onsdag

Publicerad 2013-02-27 20:34:37 i Allmänt

Nu sitter jag här och väntar att klockan ska bli 9 för då kommer Mia på Grötö! Jag tycker verkligen om programmet och vill inte missa det även fast jag är super trött :D
Skolan var inte så rolig idag...vi kollade på stumfilmer i nästan två timmar och det blev väldigt tråkigt! Och så var vädret så fint och vi fick sitta inne hela dagen. Det var lite trist! 
Efter skolan åkte jag till jobbet och var kvar där till 18.30.
Hoppas att ni kunde var ute lite mer än ja idag ;)
 
De här två filmerna kollade vi på idag:
 
Das sind die zwei Filme, die wir uns heute angesehen haben
 
 
So jetzt sizte ich hier nach nem langen Tag und warte, dass es 21.00 Uhr wird! Dann kommt endlich eines meiner Lieblings-Fernsehprogramme :)
Uni war heute nicht so super lustig...wir haben fast zwei Stunden lang Stummfilme angeschaut und das wurde ziemlich einschläfernd :D Und dann habe ich auch noch das tolle Wetter heute verpasst (+8 grad und strahlender Sonnenschein!) 
Nach der Uni bin ich dann noch in die Arbeit und dort bis halb 7 gewesen!
Wie ist eig das Wetter in Deutschland? Hab irgendwie gar keine Ahnung :D

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela