sarahinsweden.blogg.se

Hej! Mitt namn är Sarah och jag kommer från Österrike. Innan jag flyttade till Stockholm för mer än 5,5 år sen bodde jag i Tyskland. Jag skriver om allt som händer i min vardag så att mina nära och kära kan ta del av mitt liv även fast vi inte ses så ofta :) Hallo! Mein Name ist Sarah und ich komme aus Österreich. Bevor ich vor über 5,5 Jahren nach Stockholm gezogen bin, habe ich in Deutschland gewohnt. Ich schreibe über alles, was in meinem Alltag passiert, so dass meine Lieben an meinem Leben teilhaben können, auch wenn wir uns nicht so oft sehen :)

vilket väder :)

Publicerad 2013-02-25 16:52:57 i Allmänt

Vädret idag har varit väldigt konstigt tycker jag. Imorse hade vi -12 grader och nu är det +3! Men som tur är var det solsken hela tiden :) har tvyärr missad största delen av solen eftersom jag var i skolan. Men man blir ändå så mycket gladare och piggare av att solen skiner! 
Nu känns det nästan som våren är på väg...jag hoppas det i alla fall! 
 
Soluppgången imorse
Sonnenaufgang heute morgen
 

Das Wetter hier ist echt komisch! Heute morgen hatten wir -12 grad und jetzt sinds +3. Aber zum Glück hatten wir jetzt endlich mal wieder Sonne :) habe leider fast den ganzen Tag in der Uni verbracht und deswegen nicht so viel Sonne abbekommen! Aber man ist trotzdem viel fröhlicher und munterer wenn man die Sonne nur sieht :) 
Jetzt könnte man ja schon fast glauben, dass der Frühling bald hier ist...ich hoffe es zumindest! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela