sarahinsweden.blogg.se

Hej! Mitt namn är Sarah och jag kommer från Österrike. Innan jag flyttade till Stockholm för mer än 5,5 år sen bodde jag i Tyskland. Jag skriver om allt som händer i min vardag så att mina nära och kära kan ta del av mitt liv även fast vi inte ses så ofta :) Hallo! Mein Name ist Sarah und ich komme aus Österreich. Bevor ich vor über 5,5 Jahren nach Stockholm gezogen bin, habe ich in Deutschland gewohnt. Ich schreibe über alles, was in meinem Alltag passiert, so dass meine Lieben an meinem Leben teilhaben können, auch wenn wir uns nicht so oft sehen :)

party on saturday

Publicerad 2013-07-15 12:35:00 i Allmänt

I lördags blev det fest :) det var väldigt länge sen jag var ute! Så efter jobbet åkte jag till Jessica, där åt vi middag och sen började vi fixa oss i ordning. Och jag måste säga jag har blivit riktigt förtjust i rosévin :) så himla gott! Och en grej med vin är att jag blir väldigt lätt påverkad...ännu snabbare än vanligt :D
Efter ett tag åkte vi in till Sommar! och där blev det mycket dans :) så kul att dansa...har helt glömt bort hur roligt det är!
Tyvärr så tog vi bara en bild på hela kvällen men jag tycker att den blev väldigt lyckad :)
 
 
Am Samstag war endlich mal wieder Party angesagt :) ist echt schon ewig her, dass ich mal weg war! Nach der Arbeit bin ich also zu Jessica gefahren, wo wir dann gegessen haben und uns für den Abend fertig gemacht haben. Und ich muss sagen, Roséwein ist mein neuer Favorit :) das gute dran ist, dass ich es nicht gewöhnt bin, Wein zu trinken und ich deshalb noch schneller betrunken werde als normal :D
Wir sind in den grössten Club in Stockholm gefahren und haben die ganze Nacht getanzt :) echt super gewesen!
Leider haben wir den ganzen Abend nur ein Foto gemacht, das ist aber dafür umso besser geworden finde ich :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela