sarahinsweden.blogg.se

Hej! Mitt namn är Sarah och jag kommer från Österrike. Innan jag flyttade till Stockholm för mer än 5,5 år sen bodde jag i Tyskland. Jag skriver om allt som händer i min vardag så att mina nära och kära kan ta del av mitt liv även fast vi inte ses så ofta :) Hallo! Mein Name ist Sarah und ich komme aus Österreich. Bevor ich vor über 5,5 Jahren nach Stockholm gezogen bin, habe ich in Deutschland gewohnt. Ich schreibe über alles, was in meinem Alltag passiert, so dass meine Lieben an meinem Leben teilhaben können, auch wenn wir uns nicht so oft sehen :)

update

Publicerad 2013-07-02 23:15:18 i Allmänt

 
Hej allihop :)
Jag kollar bara in här snabbt för att göra en liten uppdatering! Är i Rättvik igen...den här gången för att jobba. Det är mycket bakning som gäller här :) jätte kul tycker jag! Jag kom hit i söndags kväll och ska åka tillbaka till Stockholm på fredag. Då ska det nämligen bli fest :) Melissas sista kväll ska firas ordentligt!
 
Dumma mej 2 var super kul i fredags :) skrattade jätte mycket! I lördags var det shopping på dagen och grillning på kvällen. En riktig mysig dag :) I söndags kollade jag på Red Bulls Flugtag 2013 vilket var riktigt roligt! Sen tog jag bussen hit till Dalarna.
 
Jag kommer nog inte skriva så mycket mer här i veckan eftersom det är långa dagar och jag har inte med mig datorn heller! Därför blir det tyvärr inga bilder heller...de kommer när jag är hemma igen :)
 
Ha en trevlig vecka :)
 
 
 
 
 
 
Hallo :)
Ich schaue nur kurz hier rein, um einen kleinen Bericht zu schreiben! Bin zurück in Rättvik, dieses Mal um zu arbeiten. Hauptsächlich backe ich und helfe im Café mit :) ein echt toller "Ferienjob"! Sonntag abend kam ich her und am Freitag werde ich wieder nach Stockholm fahren. Dann ist nämlich Party angesagt :) Melissa´s letzter Abend muss natürlich richtig gefeiert werden!
 
Ich - einfach unverbesserlich 2 war echt ein super lustiger Film :) hab so viel gelacht! Am Samstag stand erst Shoppen auf dem Programm und abends dann Grillen. Ein toller Tag :) Am Sonntag hab ich mir Red Bulls Flugtag 2013 angeschaut...so lustig gewesen! Abends hab ich dann den Bus hierher genommen.
 
Ich werde wohl diese Woche nicht mehr viel mehr schreiben hier, weil die Tage ziemlich lang und anstrengend sind und ich auch meinen Laptop nicht dabei habe. Deswegen gibts dieses Mal auch leider keine Bilder...die kommen sobald ich wieder daheim bin :)
 
Habt eine schöne Woche :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela