sarahinsweden.blogg.se

Hej! Mitt namn är Sarah och jag kommer från Österrike. Innan jag flyttade till Stockholm för mer än 5,5 år sen bodde jag i Tyskland. Jag skriver om allt som händer i min vardag så att mina nära och kära kan ta del av mitt liv även fast vi inte ses så ofta :) Hallo! Mein Name ist Sarah und ich komme aus Österreich. Bevor ich vor über 5,5 Jahren nach Stockholm gezogen bin, habe ich in Deutschland gewohnt. Ich schreibe über alles, was in meinem Alltag passiert, so dass meine Lieben an meinem Leben teilhaben können, auch wenn wir uns nicht so oft sehen :)

work

Publicerad 2013-07-17 21:20:37 i Allmänt

Just nu består mina dagar mest av jobb! Lite tråkigt när det är så fint väder men skönt när lönen kommer iaf :)
Imorgon åker jag tillbaka till Rättvik :) det ska bli kul att komma dit igen, känns som jag har varit borta väldigt länge! Även fast jag ska jobba känns det lite som om jag ska på semester. Det är så lugnt och fint där...lite som att komma hem :)
Uppdateringen kommer tyvärr vara ganska dålig när jag är där för det är långa arbetsdagar och jag kommer inte ta med mig datorn heller! Men jag ska försöka ta massor med bilder som jag kan visa när jag är tillbaka :) jag kommer antagligen komma hit igen på torsdag eller fredag så nån gång efter det blir det några bilder ;)
 
 
 
Zur Zeit bestehen meine Tage zum grössten Teil aus arbeiten! Ein bisschen doof, weil das Wetter so toll ist aber dafür freue ich mich umso mehr, wenn das Gehalt am Konto ist :)
Morgen fahre ich wieder nach Rättvik :) freue mich schon drauf, wieder dorthin zu kommen, es kommt mir vor, als wäre ich schon ewig nicht mehr dort gewesen!
Obwohl ich arbeiten werde, ist es ein bisschen wie in den Urlaub zu fahren. Es ist so ruhig dort...fast wie wenn ich nach Hause komme :)
Ich werde leider nicht so viel Zeit haben, neue Blogeinträge zu schreiben, weil es ziemlich lange Arbeitstage werden und ich auch meinen Laptop nicht mitnehme! Aber ich werde versuchen, ganz viele Fotos zu machen, die ich dann hochladen kann wenn ich wieder hier bin :) ich komme wahrscheinlich nächsten Donnerstag oder Freitag zurück und irgendwann danach kommen dann die Bilder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela