sarahinsweden.blogg.se

Hej! Mitt namn är Sarah och jag kommer från Österrike. Innan jag flyttade till Stockholm för mer än 5,5 år sen bodde jag i Tyskland. Jag skriver om allt som händer i min vardag så att mina nära och kära kan ta del av mitt liv även fast vi inte ses så ofta :) Hallo! Mein Name ist Sarah und ich komme aus Österreich. Bevor ich vor über 5,5 Jahren nach Stockholm gezogen bin, habe ich in Deutschland gewohnt. Ich schreibe über alles, was in meinem Alltag passiert, so dass meine Lieben an meinem Leben teilhaben können, auch wenn wir uns nicht so oft sehen :)

långholmen

Publicerad 2013-06-07 10:51:52 i Allmänt

Efter jobbet igår blev det mysig häng vid Långholmen med massor roliga människor och musik :) sen åt vi dumplings! Det var första gången för mig...och antagligen också sista :D det var inte så gott och mätt blev man inte heller. Efteråt satt vi på en bar ett tag och hade kul där :) när alla började bli trötta drog vi hem till nån och chillade där.
Här kommer lite bilder från en riktigt bra kväll:
 
dumplings
 
glasnudelsallad
 
 
en sån fin utsikt skulle man alltid vilja ha när man sitter och äter frukost!
 
 
Gestern nach der Arbeit wurde es richtig gemütlich auf Långholmen mit vielen Leuten und Musik :) danach waren wir und haben Dumplings gegessen! Das war das erste Mal für mich...und wahrscheinlich auch das letzte Mal :D die waren echt nicht so der Hammer und satt wurde man auch nicht richtig.
Dann sind wir in einer Bar hängen geblieben und hatten total viel Spass, was unter anderem an den niedrigen Preisen lag :D und als alle müde wurden, sind wir heim zu einem Freund und haben dort gechillt.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela