sarahinsweden.blogg.se

Hej! Mitt namn är Sarah och jag kommer från Österrike. Innan jag flyttade till Stockholm för mer än 5,5 år sen bodde jag i Tyskland. Jag skriver om allt som händer i min vardag så att mina nära och kära kan ta del av mitt liv även fast vi inte ses så ofta :) Hallo! Mein Name ist Sarah und ich komme aus Österreich. Bevor ich vor über 5,5 Jahren nach Stockholm gezogen bin, habe ich in Deutschland gewohnt. Ich schreibe über alles, was in meinem Alltag passiert, so dass meine Lieben an meinem Leben teilhaben können, auch wenn wir uns nicht so oft sehen :)

last week

Publicerad 2013-06-25 13:38:24 i Allmänt

Nu var det ett tag att jag skrev här...sorry! Hade fullt upp hela helgen och igår orkade jag helt enkelt inte :D
Men vi kan börja med en liten tillbakablick.
I torsdags åkte jag hem till en tjejkompis som har precis flyttat till sin första egna lägenhet :) där blev det pizza, cider, vin, shisha, myyyycket snack och skratt, lite mer dricka och en stor skål makaroner innan det var dags att sova! Det var så otroligt roligt där att vi inte kom i sängen förens 3. Och det fast jag var tvungen att gå upp kl 7 för att åka hem, packa mina saker för helgen och åka till Centralstationen där bussen förde oss till Rättvik :)
 
Här kommer några bilder från förra torsdagen:
 
 
 
 
 
Jetzt ist es wirklich schon ein paar Tage her, dass ich hier etwas geschrieben habe...Sorry! Aber ich war das ganze Wochenende unterwegs und gestern hatte ich einfach keinen Bock :D
Aber hier kommt ein kleiner Rückblick:
Am Donnerstag bin ich zu einer Freundin gefahren, die gerade in ihre erste eigene Wohnung gezogen ist :) dort gabs dann Pizza, Cider, Wein, Shisha, ne grosse Schüssel mit Nudeln bevor wir schlafen gingen und natürlich viiiiel zu reden und zu lachen! Wir hatten so viel Spass, dass wir nicht vor 3 ins Bett kamen und das obwohl ich um 7 aufstehen musste, um heim zu fahren, meine Sachen fürs Wochenende zu packen und danach ab in die Stadt, wo uns der Bus nach Rättvik gebracht hat.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela