sarahinsweden.blogg.se

Hej! Mitt namn är Sarah och jag kommer från Österrike. Innan jag flyttade till Stockholm för mer än 5,5 år sen bodde jag i Tyskland. Jag skriver om allt som händer i min vardag så att mina nära och kära kan ta del av mitt liv även fast vi inte ses så ofta :) Hallo! Mein Name ist Sarah und ich komme aus Österreich. Bevor ich vor über 5,5 Jahren nach Stockholm gezogen bin, habe ich in Deutschland gewohnt. Ich schreibe über alles, was in meinem Alltag passiert, so dass meine Lieben an meinem Leben teilhaben können, auch wenn wir uns nicht so oft sehen :)

my day

Publicerad 2013-06-07 20:57:25 i Allmänt

Vilket härligt väder det har varit idag! Helt otroligt varmt :)
Dagen började med en god frukost med Nutella-macka på en mysig balkong med super fin utsikt och trevlig sällskap :) sen blev det en liten powernap hemma eftersom jag var helt slut!
Efter lunch så packade vi med oss barnen och gick till Rönningesjön. Där var det bad, en tysk skvallertidning, mys och mycket sol som gällde!
Jag kan lugnt säga att jag är helt slut och super trött nu :D ska verkligen lägga mig snart. Imorgon ska jag nämligen jobba och då måste jag vara pigg!
 
 
 

 
Das Wetter heute war echt super schön :) 25 Grad und Sonne den ganzen Tag über!
Mein Frühstück bestand heute endlich mal wieder aus einem Nutellabrot :) das geht mir hier wirklich ab, aber jetzt hab ich ja ein ganzes Glas zu essen.
Nach dem Mittagessen, haben wir die Kinder eingepackt und sind zu einem See in der Nähe gegangen. Dort wurde gebadet, gesonnt und gechillt mit einer deutschen Klatschzeitung :)
Jetzt bin ich total fertig und werde mich auch bald hinlegen! Morgen gehts nämlich ab zur Arbeit und da muss ich ausgeschlafen sein.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela