sarahinsweden.blogg.se

Hej! Mitt namn är Sarah och jag kommer från Österrike. Innan jag flyttade till Stockholm för mer än 5,5 år sen bodde jag i Tyskland. Jag skriver om allt som händer i min vardag så att mina nära och kära kan ta del av mitt liv även fast vi inte ses så ofta :) Hallo! Mein Name ist Sarah und ich komme aus Österreich. Bevor ich vor über 5,5 Jahren nach Stockholm gezogen bin, habe ich in Deutschland gewohnt. Ich schreibe über alles, was in meinem Alltag passiert, so dass meine Lieben an meinem Leben teilhaben können, auch wenn wir uns nicht so oft sehen :)

Radler

Publicerad 2013-06-18 18:39:29 i Allmänt

Det har inte hänt så mycket hos mig de senaste dagarna :) mycket jobb bara! Och så står fixa rummet högst upp på to-do-listan. Det känns som jag inte riktigt hinner med det just nu...men allt måste inte fixas på en gång ;) är redan ganska nöjd!
Snart ska en tjejkompis komma över och vi ska ha en myskväll med lite Radler :) för alla svenskar som inte alls vet vad det är för nåt: det är öl blandat med läsk ;) hihi
 
 
 
 
Hier ist in den letzten beiden Tagen nicht so viel passiert :) hab nur viel gearbeitet! Mein Zimmer richtig schön zu bekommen steht ganz oben auf meiner To-Do-Liste aber irgendwie hab ich grad keine Zeit dafür! Aber alles muss ja nicht auf einmal fertig sein :) und ich bin eigentlich schon jetzt ziemlich zufrieden, wie es hier aussieht!
Bald kommt eine Freundin zu mir und dann machen wir uns einen gemütlichen Abend mit einem richtig österreichischem Radler :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela