sarahinsweden.blogg.se

Hej! Mitt namn är Sarah och jag kommer från Österrike. Innan jag flyttade till Stockholm för mer än 5,5 år sen bodde jag i Tyskland. Jag skriver om allt som händer i min vardag så att mina nära och kära kan ta del av mitt liv även fast vi inte ses så ofta :) Hallo! Mein Name ist Sarah und ich komme aus Österreich. Bevor ich vor über 5,5 Jahren nach Stockholm gezogen bin, habe ich in Deutschland gewohnt. Ich schreibe über alles, was in meinem Alltag passiert, so dass meine Lieben an meinem Leben teilhaben können, auch wenn wir uns nicht so oft sehen :)

songs

Publicerad 2013-06-11 23:45:48 i Allmänt

Gud, så roligt att jag hittade en gammal spellista på min dator :D det finns inget bättre än att lyssna på låtar som man älskade för några år sen. Alla minnen som kommer upp...härligt :) det är låtar med som jag inte har hört på hundra år känns det som! Helt galet när jag tänker tillbaka på den tiden innan jag kom till Sverige, då blev det väldigt mycket fest med massor fina tjejer och kanske lite för många drinkar ibland :D haha nej det var en rolig tid som jag aldrig kommer glömma. 
När jag är hemma så spelas det fortfarande ibland några av de låtar och då skulle jag kunna börja gråta varje gång, av lycka såklart :)
Sånt saknar jag verkligen här! Mina tjejer och så alla andra som man träffar när man är ute och festar. Och allt runt omkring som att McDonalds ligger runt hörnet av "vår" club och massor andra saker!
 
 
 
Haha wie geil ist das denn...hab grade eine alte Spielliste mit Liedern gefunden, die ich vor ein paar Jahren gemacht habe :D es gibt einfach nix besseres, als sich alte Lieder anzuhören, die man richtig geliebt hat! Die ganzen Erinnerungen...genial :) es kommt mir so vor, als hätte ich die schon seit hundert Jahren nicht mehr gehört. Schon irgendwie verrückt, wenn ich an die Zeit zurückdenke, bevor ich hier hergekommen bin. Da wurde ja ziemlich viel gefeiert :D mit allen Mädels und vielleicht ein paar zu vielen Drinks! Haha nein diese Zeit war echt der Hammer und ich werds nie vergessen, wieviel Spass ich hatte!
Immer wenn ich daheim bin, werden manchmal genau solche Lieder gespielt und da könnte ich einfach nur ausflippen vor Freude :)
Sowas vermisse ich hier wirklich! Meine Mädels und einfach alle, die man beim weggehen immer so getroffen hat. Und alles drum rum...wie zum Beispiel, dass McDonalds um die Ecke von "unserem" Club liegt und noch tausend andere Sachen!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela