sarahinsweden.blogg.se

Hej! Mitt namn är Sarah och jag kommer från Österrike. Innan jag flyttade till Stockholm för mer än 5,5 år sen bodde jag i Tyskland. Jag skriver om allt som händer i min vardag så att mina nära och kära kan ta del av mitt liv även fast vi inte ses så ofta :) Hallo! Mein Name ist Sarah und ich komme aus Österreich. Bevor ich vor über 5,5 Jahren nach Stockholm gezogen bin, habe ich in Deutschland gewohnt. Ich schreibe über alles, was in meinem Alltag passiert, so dass meine Lieben an meinem Leben teilhaben können, auch wenn wir uns nicht so oft sehen :)

tomorrow its time to move :)

Publicerad 2013-06-14 20:16:10 i Allmänt

Äntligen fredag :) och det betyder att det är dags att flytta imorgon!! Det ska bli så kul att flytta in i mitt nya, lilla rum! Är verkligen super glad och lite nervös också. Det är ju första gången att jag ska bo själv, vi får se hur det ska gå :D hehe nej det kommer nog gå bra, lite ovant bara. Men jag kommer säkert vänja mig vid det ganska fort.
Jag ser verkligen fram emot att kunna bestämma allt själv och att få egna rutiner :)
 
Imorgon ska jag alltså sova HOS MIG för allra första gången! Vad konstigt det låter att säga så... :D men det ska bli härligt att kunna bjuda in folk och bara leva själv!
Så snart det ser hyfsat bra ut i rummet ska jag lägga upp några bilder :) 
Ha en trevlig helg allihop :)
 
 
 
 
Endlich Freitag :) und das bedeutet, dass ich morgen umziehen werde!! Es wird so toll in mein neues, gemütliches Zimmer zu ziehen! Freu mich echt schon so drauf und bin auch ein bisschen nervös. Das wird ja das erste Mal, dass ich alleine wohne...mal schauen, wie das wird :D haha ach das wird schon gut gehen, nur ein bisschen ungewöhnt! Aber ich denke mal, dass ich mich ziemlich schnell dran gewöhnen werde.
Ich freu mich schon darauf, alles selbst zu bestimmen :)
 
Morgen werde ich also das allererste Mal BEI MIR schlafen! Hört sich irgendwie komisch an, das zu sagen :D aber es wird super einfach selbst zu leben und Freunde einladen zu können!
Sobald mein Zimmer einigermassen aussieht, bekommt ihr hier ein paar Bilder zu sehen :)
Habt ein schönes Wochenende :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela