sarahinsweden.blogg.se

Hej! Mitt namn är Sarah och jag kommer från Österrike. Innan jag flyttade till Stockholm för mer än 5,5 år sen bodde jag i Tyskland. Jag skriver om allt som händer i min vardag så att mina nära och kära kan ta del av mitt liv även fast vi inte ses så ofta :) Hallo! Mein Name ist Sarah und ich komme aus Österreich. Bevor ich vor über 5,5 Jahren nach Stockholm gezogen bin, habe ich in Deutschland gewohnt. Ich schreibe über alles, was in meinem Alltag passiert, so dass meine Lieben an meinem Leben teilhaben können, auch wenn wir uns nicht so oft sehen :)

work

Publicerad 2013-06-11 20:48:11 i Allmänt

De senaste två dagar har inte hänt så mycket förutom att jag har jobbat mycket! Är väldigt trött nu och super glad att jag är ledig imorgon :)
Sen vill jag bara klaga på SL igen...varför kommer inte bussar som ska komma?! Det är inte så roligt att stå vid busshållplatsen när man är helt slut och bara vill komma hem, äta och sen ta det lugnt. Nej, istället får man stå vid Danderyd och vänta och kliva på en annan buss :P hatar SL
Så nu blir det choklad och datorn :) trevlig kväll allihop!
 
 
 
In den letzten zwei Tagen ist nicht wirklich was passiert, ausser, dass ich viel gearbeitet habe! Bin jetzt auch echt müde und sehr froh drüber, dass ich morgen frei habe :)
Jetzt will ich mich nur nochmal über SL beschweren, bevor ich mich ein bisschen Schokolade und meinem Laptop hingebe für den Rest des Abends :D ich finde es einfach scheisse, dass Busse einfach nicht kommen!! Wenn man eh müde ist und einfach nur nach Hause will und dann auch noch ewig auf seinen Bus warten muss, ist einfach nicht so toll!
Habt einen schönen Abend :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela