sarahinsweden.blogg.se

Hej! Mitt namn är Sarah och jag kommer från Österrike. Innan jag flyttade till Stockholm för mer än 5,5 år sen bodde jag i Tyskland. Jag skriver om allt som händer i min vardag så att mina nära och kära kan ta del av mitt liv även fast vi inte ses så ofta :) Hallo! Mein Name ist Sarah und ich komme aus Österreich. Bevor ich vor über 5,5 Jahren nach Stockholm gezogen bin, habe ich in Deutschland gewohnt. Ich schreibe über alles, was in meinem Alltag passiert, so dass meine Lieben an meinem Leben teilhaben können, auch wenn wir uns nicht so oft sehen :)

Fredag :)

Publicerad 2013-03-01 09:02:02 i

Så nu är det äntligen fredag! Bara några timmar kvar till helgen :)
Idag ska jag till skolan och sen stannar jag kvar i stan för att gå på bio med några från klassen! Vi ska kolla på Les Miserables
Viktor är på kryssning och kommer hem imorgon kväll. Det betyder att jag ska mysa med Donna ikväll helt själv ;)

Juhu endlich Freitag:) jetzt sind es nur noch ein paar Stunden bis zum Wochenende!
Bin grade auf dem Weg in die Uni und danach bleibe ich gleich in der Stadt, weil ich mit ein paar Leuten aus meinem Kurs ins Kino gehe. Les Miserables schauen wir uns an :)
Viktor ist auf ner kleinen Kreuzfahrt bis morgen Abend und das bedeutet, dass ich heute ganz viel mit Donna allein kuscheln werde ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela