sarahinsweden.blogg.se

Hej! Mitt namn är Sarah och jag kommer från Österrike. Innan jag flyttade till Stockholm för mer än 5,5 år sen bodde jag i Tyskland. Jag skriver om allt som händer i min vardag så att mina nära och kära kan ta del av mitt liv även fast vi inte ses så ofta :) Hallo! Mein Name ist Sarah und ich komme aus Österreich. Bevor ich vor über 5,5 Jahren nach Stockholm gezogen bin, habe ich in Deutschland gewohnt. Ich schreibe über alles, was in meinem Alltag passiert, so dass meine Lieben an meinem Leben teilhaben können, auch wenn wir uns nicht so oft sehen :)

new week!

Publicerad 2013-03-04 18:54:05 i Allmänt

Idag börjar en ganska vanlig vecka för min del :) Jag var i skolan och pluggade lite efter det. Imorgon ska jag jobba hela dagen!
Jag har börjat med den första boken av Hunger Games trilogin! Har inte kommit så långt än men tycker redan om den :) Även fast jag vet vad som kommer hända är det lite spännande hur allt beskrivs i boken. 
 
Igår kväll tog jag några bilder precis när solen gick under...färgerna är helt otroliga tycker jag! 
 
 
 
Heute fängt ne ziemlich gewöhnliche Woche für mich an! Ich war in der Uni und hab danach ein bisschen gelernt. Morgen arbeite ich dann den ganzen Tag.
Habe jetzt mit dem ersten Buch aus der Hunger Games Triologie angefangen, bin zwar noch nicht so weit gekommen, find es aber jetzt schon super :) Obwohl ich weiss, was passiert, ist es trotzdem spannend, wie alles im Buch beschrieben ist im Vergleich zum Film.
Gestern abend habe ich ein paar Bilder gemacht, genau als die Sonne untergegangen ist...die Farben sind einfach der Hammer find ich!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela