sarahinsweden.blogg.se

Hej! Mitt namn är Sarah och jag kommer från Österrike. Innan jag flyttade till Stockholm för mer än 5,5 år sen bodde jag i Tyskland. Jag skriver om allt som händer i min vardag så att mina nära och kära kan ta del av mitt liv även fast vi inte ses så ofta :) Hallo! Mein Name ist Sarah und ich komme aus Österreich. Bevor ich vor über 5,5 Jahren nach Stockholm gezogen bin, habe ich in Deutschland gewohnt. Ich schreibe über alles, was in meinem Alltag passiert, so dass meine Lieben an meinem Leben teilhaben können, auch wenn wir uns nicht so oft sehen :)

saturday <3

Publicerad 2013-03-30 22:10:52 i Allmänt

Hej!
Idag är det äntligen lördag :) 
Jag gick upp väldigt tidigt men somnade lite igen när jag kollade på Gilmore Girls med mamma :D det är så lätt att somna till det eftersom jag har sett alla säsonger säkert 5-6 gånger och rösterna är så välbekanta och mysiga! 
Sen färgade vi några till ägg och jag packade det sista inför min helg hos lilla syster :) 
Som vanligt har jag först städat hennes lägenhet lite (hon är verkligen världens latmask!) och handlat lite mat..affärerna har ju stängt imorgon och på måndag här :P
Sen har jag inte gjort så mycket förutom fixat mig inför ikväll :) det ska festas mycket! 
 
Här kommer en bild i väldigt dålig kvalitet men det får vara så ;) Vi kommer säkert ta massor med bilder när vi är ute och de blir nog några bättre iaf!
Hoppas ni har en lika trevlig kväll som jag :)
 

 
Endlich Samstag heute :)
Bin heute super früh wach geworden aber dann noch mal ein bisschen zu Gilmore Girls eingeschlafen :D weil ich alle Folgen schon mindestens 5-6 gesehen hab, ist es so leicht dazu einzuschlafen. Man kennt die Stimmen und so :)
Nachdem ich bei meiner kleinen Schwester angekommen bin, hab ich erstmal ein bisschen geputzt...haha...die Kleine ist wirklich ne faule Nudel ;) und danach noch ein bisschen eingekauft! Alles hat ja jetzt zwei Tage zu...da muss man schon ein bisschen was zu Essen haben!
Sonst hab ich nicht so viel gemacht, ausser mich für heute Abend fertig zu machen :) heute wird mal wieder richtig gefeiert! Freu mich echt schon total..in ein paar Minuten gehts los!
Die Qualität des Bildes ist leider nicht so der Knaller aber wir machen heute mit Sicherheit noch viiieeele, viele Bilder und die werden dann auch besser!
Hoffe ihr habt auch einen tollen Abend :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela