sarahinsweden.blogg.se

Hej! Mitt namn är Sarah och jag kommer från Österrike. Innan jag flyttade till Stockholm för mer än 5,5 år sen bodde jag i Tyskland. Jag skriver om allt som händer i min vardag så att mina nära och kära kan ta del av mitt liv även fast vi inte ses så ofta :) Hallo! Mein Name ist Sarah und ich komme aus Österreich. Bevor ich vor über 5,5 Jahren nach Stockholm gezogen bin, habe ich in Deutschland gewohnt. Ich schreibe über alles, was in meinem Alltag passiert, so dass meine Lieben an meinem Leben teilhaben können, auch wenn wir uns nicht so oft sehen :)

<3

Publicerad 2013-05-30 00:04:25 i Allmänt

Ibland har man bara en bra känlsa om någonting...det är svårt att beskriva! Känner mig bara väldigt lycklig just nu :) det är mycket som händer och det känns så himla bra. Fattar först nu hur mycket jag har missat! Men man är alltid smartare efteråt och nu ska jag ta tillvara på det jag har lärt mig av allt som har hänt!
Det finns så många fina männsikor omkring mig som hjälper mig på alla sätt. Några av dem finns här, andra är långt borta och så finns det de som är här nu för stunden men som tyvärr kommer åker härifrån alldeles för snart. Vissa har funnits väldigt länge, andra har precis dykt upp.
Jag är så tacksam för att ni finns!! Och kan inte tänka mig att vara utan er.
 
 
 
 
 
 
 
 
Manchmal hat man einfach ein gutes Gefühl wegen etwas...schwer zu beschreiben! Aber ich fühle mich einfach sehr glücklich gerade :) es gibt so viele Sachen, die grade passieren und das ist ein unglaublich tolles Gefühl. Vestehe jetzt erst wieviel ich verpasst hab, aber man ist immer schlauer im Nachhinein und hab ziemlich viel aus allem gelernt, was so passiert ist!
Ich hab so viele tolle Menschen in meinem Leben gerade, die mir auf jede erdenkliche Art und Weise helfen. Manche sind hier, viele sind weit weg und dann gibt es noch die, die jetzt hier sind aber leider schon viel zu bald wieder von hier weggehen. Einige hab ich schon ziemlich lange in meinem Leben, andere erst seit kurzem.
Ich bin so dankbar, dass es euch gibt!! Und ich kann es mir gar nicht vorstellen ohne euch zu sein.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela