sarahinsweden.blogg.se

Hej! Mitt namn är Sarah och jag kommer från Österrike. Innan jag flyttade till Stockholm för mer än 5,5 år sen bodde jag i Tyskland. Jag skriver om allt som händer i min vardag så att mina nära och kära kan ta del av mitt liv även fast vi inte ses så ofta :) Hallo! Mein Name ist Sarah und ich komme aus Österreich. Bevor ich vor über 5,5 Jahren nach Stockholm gezogen bin, habe ich in Deutschland gewohnt. Ich schreibe über alles, was in meinem Alltag passiert, so dass meine Lieben an meinem Leben teilhaben können, auch wenn wir uns nicht so oft sehen :)

Eurovision part I

Publicerad 2013-05-14 16:15:12 i Allmänt

Ikväll blir det första delfinalen av Eurovision :) ska bli kul att se! Innan dess ska jag handla med några kompisar och sen ska vi laga mat tillsammans...får se vad det blir. Och så har jag bakat kärleksmums som vi ska ha till efterrätt :)
Hoppas ni får en lika trevlig kväll som jag!
 
 
Heute abend ist das erste Teilfinale des Eurovision Song Contests :) wird bestimmt lustig! Aber vorher gehen wir noch einkaufen und kochen danach alle zusammen Abendessen...mal schauen, was es leckeres geben wird! Hab heute auch schon Schokokuchen mit Kokostopping gebacken, den wir dann zur Nachspeise essen :)
Wünsche euch einen schönen Abend!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela