sarahinsweden.blogg.se

Hej! Mitt namn är Sarah och jag kommer från Österrike. Innan jag flyttade till Stockholm för mer än 5,5 år sen bodde jag i Tyskland. Jag skriver om allt som händer i min vardag så att mina nära och kära kan ta del av mitt liv även fast vi inte ses så ofta :) Hallo! Mein Name ist Sarah und ich komme aus Österreich. Bevor ich vor über 5,5 Jahren nach Stockholm gezogen bin, habe ich in Deutschland gewohnt. Ich schreibe über alles, was in meinem Alltag passiert, so dass meine Lieben an meinem Leben teilhaben können, auch wenn wir uns nicht so oft sehen :)

sol :)

Publicerad 2013-05-01 20:02:07 i Allmänt

Det var kul igår :) blev "bara" hemmafest men det var roligt i alla fall! Sov även över hos en kompis. När jag var på väg hem mötte jag upp en tjejkompis i stan och vi köpte lite glass och satte oss vid Kungsträdgården och bara njöt av solen...så himla fint väder det var :) märker att jag verkligen måste börja smörja in mig i ansiktet när jag är ute i solen. Det känns som jag har blivit liiiite röd om kinderna idag :D
 
 
 
Ist gestern gar nicht so viel Party geworden, sondern nur ne kleine Hausparty! War aber trotzdem lustig :) hab dann auch bei ner Freundin geschlafen. Aufm Weg heim, hab ich dann ne andere Freundin in der Stadt getroffen und wir haben uns ein Eis geholt und die Sonne genossen :) echt toll, dass das Wetter jetzt endlich so ist, wie man sich´s wünscht!! Hab nur gemerkt, dass ich mich jetzt wirklich immer eincremen muss, wenn ich in der Sonne bin. Meine Wangen fühlen sich ein bisschen rot an :D

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela