sarahinsweden.blogg.se

Hej! Mitt namn är Sarah och jag kommer från Österrike. Innan jag flyttade till Stockholm för mer än 5,5 år sen bodde jag i Tyskland. Jag skriver om allt som händer i min vardag så att mina nära och kära kan ta del av mitt liv även fast vi inte ses så ofta :) Hallo! Mein Name ist Sarah und ich komme aus Österreich. Bevor ich vor über 5,5 Jahren nach Stockholm gezogen bin, habe ich in Deutschland gewohnt. Ich schreibe über alles, was in meinem Alltag passiert, so dass meine Lieben an meinem Leben teilhaben können, auch wenn wir uns nicht so oft sehen :)

sommar + taccos

Publicerad 2013-05-05 20:57:53 i Allmänt

Det känns ju nästan som sommar nu :) hehe .... har i alla fall bränt mig ordentligt i ansiktet och på händerna och fötterna idag! Men så blir det väl om man sitter i solen i flera timmar och glömmer bort solcremen hemma :P
 
Igår hade jag en riktig tjejkväll, först lagade vi taccos och vit-choklad-mousse och kollade lite på film och sen gick vi ut :) det var jätte kul men har tyvärr bara tagit en bild på hela kvällen! Det var väldigt länge sen jag åt taccos, så det var extra gott och jag åt så mycket att jag fick ont i magen :D
 
 
 
 
 
Jetzt ist ja schon fast Sommer hier :) auf jeden Fall hab ich mir nen richtigen Sonnenbrand im Gesicht und auf den Händen und Füssen eingefangen...haha so schnell kanns gehen, wenn man ein paar Stunden in der Sonne sitzt und die Sonnencreme daheim vergisst :P
 
Gestern hatte ich nen richtigen Mädels-abend. Erst haben wir Taccos und weisse-Schoko-Mousse gemacht dann ein bisschen Film geschaut und danach weggegangen. Hab leider den ganzen Abend über nur ein Foto gemacht und das ist das Essen ;) hab das schon ewig nicht mehr gegessen, also hab ich mich gleich so vollgestopft, dass ich Bauchschmerzen bekommen hab :D

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela