sarahinsweden.blogg.se

Hej! Mitt namn är Sarah och jag kommer från Österrike. Innan jag flyttade till Stockholm för mer än 5,5 år sen bodde jag i Tyskland. Jag skriver om allt som händer i min vardag så att mina nära och kära kan ta del av mitt liv även fast vi inte ses så ofta :) Hallo! Mein Name ist Sarah und ich komme aus Österreich. Bevor ich vor über 5,5 Jahren nach Stockholm gezogen bin, habe ich in Deutschland gewohnt. Ich schreibe über alles, was in meinem Alltag passiert, so dass meine Lieben an meinem Leben teilhaben können, auch wenn wir uns nicht so oft sehen :)

spring :)

Publicerad 2013-05-03 19:08:48 i Allmänt

Jag älskar verkligen det här vädret :) det är så himla skönt att vara ute när solen skiner och det är så varmt som det var idag! Njöt verkligen av det idag.
Hoppas på att det blir samma imorgon! Man vill ju chilla lite i solen innan det blir dags att festa på kvällen ;)
Fick lite färg på kinderna och näsan idag även fast jag smörjade in mig!
 
Träden vid Kungsträdgården börjar blomma nu också!
 
 
 
Schon fast Sommer ;)
 
Ich liebe wirklich dieses Wetter :) sooo schön, draussen zu sitzen, wenn die Sonne scheint und es so warm ist! Hab das heute richtig genossen.
Hoffe mal, dass es morgen auch so wird...man will sich ja ein bisschen in die Sonne setzen bevor es dann abends Zeit ist sich fürs weggehen fertig zu machen ;)
Hab auch schon ein bisschen Farbe auf den Wangen und der Nase bekommen. Und das obwohl ich mich eingecremt hab :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela