sarahinsweden.blogg.se

Hej! Mitt namn är Sarah och jag kommer från Österrike. Innan jag flyttade till Stockholm för mer än 5,5 år sen bodde jag i Tyskland. Jag skriver om allt som händer i min vardag så att mina nära och kära kan ta del av mitt liv även fast vi inte ses så ofta :) Hallo! Mein Name ist Sarah und ich komme aus Österreich. Bevor ich vor über 5,5 Jahren nach Stockholm gezogen bin, habe ich in Deutschland gewohnt. Ich schreibe über alles, was in meinem Alltag passiert, so dass meine Lieben an meinem Leben teilhaben können, auch wenn wir uns nicht so oft sehen :)

support :)

Publicerad 2013-05-22 21:25:56 i Allmänt

Det är så kul att jobba med alla fina tjejer på mitt jobb :) jag blir alltid lika glad när vi ses och har kul där!
Jag blir väldigt peppad när jag hör alla fina ord från dem och hur de försöker hjälpa mig med allt. De vet att jag har det lite tufft just nu med allt...så det känns väldigt skönt att kunna prata med dem och få stöd!
 
Snart är det helg för mig :) är ledig på fredag och hela helgen! Jag har redan planerat lite roliga saker...bl.a. är det ju Champions League final! Och som tysk ska jag fira oavsett vem som vinner...men det är klart att jag hoppas på en Bayern-seger :) och så ska det bli bio och lite annat kul!
 
 
 
Ich mag meine Arbeit mit allen netten Mädels wirklich so gerne :) ich bin immer wieder froh, dort arbeiten zu können und Spass mit allen zu haben!
Die Mädels wissen ja, dass ich es zur Zeit nicht ganz so einfach habe und sie schaffen es immer wieder mich aufzubauen mit allen Ratschlägen und Versuchen mir zu helfen :) das motiviert mich immer noch ein bisschen mehr!
 
Bald ist wieder Wochenende :) hab am Freitag auch schon frei!Und ich hab auch schon ein paar lustige Sachen eingeplant...unter anderem ist ja Champions League Finale!! Und als Deutsche kann ich ja auf jeden Fall feiern, egal wie das Spiel ausgeht...aber ich hoffe NATÜRLICH auf einen Bayern-Sieg :)
Und dann sind noch Kino und ein paar andere tolle Sachen angesagt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela