sarahinsweden.blogg.se

Hej! Mitt namn är Sarah och jag kommer från Österrike. Innan jag flyttade till Stockholm för mer än 5,5 år sen bodde jag i Tyskland. Jag skriver om allt som händer i min vardag så att mina nära och kära kan ta del av mitt liv även fast vi inte ses så ofta :) Hallo! Mein Name ist Sarah und ich komme aus Österreich. Bevor ich vor über 5,5 Jahren nach Stockholm gezogen bin, habe ich in Deutschland gewohnt. Ich schreibe über alles, was in meinem Alltag passiert, so dass meine Lieben an meinem Leben teilhaben können, auch wenn wir uns nicht so oft sehen :)

underbara stockholm

Publicerad 2013-05-12 20:02:46 i Allmänt

Jag tog en riiiktig lång promenad i stan med en kompis idag :) vi gick från T-Centralen till Kungsholmen vid Norr Mälarstrand över till Långholmen sen en bit vid Söder Mälarstrand. På Södermalm fikade vi sen :) jag drack en super god hallon-smoothie!
Det var väldigt skönt att vara ute så mycket idag. Kände mig trött efter igår och den friska luften hjälpte mycket ;)
 
Imorgon ska jag på jobbintervju :) berättar mer ifall det går bra!
 
Nu ska jag sätta på Let´s Dance och ta det lugnt :)
Ha en mysig kväll!
 
 
 
Heute hab ich nen super langen Spaziergang mit einer Freundin durch die Stadt gemacht :) dann haben wir uns in ein Café gesetzt und ich hab einen super leckeren Himbeer-Smoothie getrunken. Das Café, in dem wir waren, gehört einem der ABBA-Mitglieder!
 
Morgen hab ich ein Vorstellungsgespräch. Erzähle mehr, falls es gut läuft ;)
 
So jetzt werde ich mir Let´s Dance anschauen und sonst gar nix mehr machen!
Habt einen schönen Abend :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela