sarahinsweden.blogg.se

Hej! Mitt namn är Sarah och jag kommer från Österrike. Innan jag flyttade till Stockholm för mer än 5,5 år sen bodde jag i Tyskland. Jag skriver om allt som händer i min vardag så att mina nära och kära kan ta del av mitt liv även fast vi inte ses så ofta :) Hallo! Mein Name ist Sarah und ich komme aus Österreich. Bevor ich vor über 5,5 Jahren nach Stockholm gezogen bin, habe ich in Deutschland gewohnt. Ich schreibe über alles, was in meinem Alltag passiert, so dass meine Lieben an meinem Leben teilhaben können, auch wenn wir uns nicht so oft sehen :)

yesterday

Publicerad 2013-05-26 22:18:18 i Allmänt

Vilken match det var igår! Så spännande till allra sista minuten. Det kändes som jag fick en hjärtattack flera gånger :D men det slutade ju väldigt bra i alla fall. 
Och segern firade vi såklart :) har inte haft en så rolig och underhållande kväll på länge! Solen stog högt när vi åkte hem och fåglarna kvittrade...det säger väl allt :D
 
on the way home...
 

Das Spiel gestern war ja einfach nur der Hammer!! So spannend bis zur allerletzten Minute. Ich dachte wirklich, dass ich ein paar mal einen Herzinfarkt kriegen würde :D aber ist ja zum Glück richtig gut ausgegangen!
Und der Sieg musste natürlich gefeiert werden :) hatte so viel Spass wie schon lange nicht mehr! Die Sonne schien und die Vögel zwitscherten auf dem Heimweg...das sagt wohl alles :D

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela