sarahinsweden.blogg.se

Hej! Mitt namn är Sarah och jag kommer från Österrike. Innan jag flyttade till Stockholm för mer än 5,5 år sen bodde jag i Tyskland. Jag skriver om allt som händer i min vardag så att mina nära och kära kan ta del av mitt liv även fast vi inte ses så ofta :) Hallo! Mein Name ist Sarah und ich komme aus Österreich. Bevor ich vor über 5,5 Jahren nach Stockholm gezogen bin, habe ich in Deutschland gewohnt. Ich schreibe über alles, was in meinem Alltag passiert, so dass meine Lieben an meinem Leben teilhaben können, auch wenn wir uns nicht so oft sehen :)

30 days to go!

Publicerad 2013-11-20 07:32:53 i Allmänt

Usch...minusgrader gillar jag verkligen inte!! Men med tanke på att det är mitten av november är det väl inte så farligt och det har varit varmt väldigt länge, vilket har varit väldigt skönt :) 

På tal om inget speciellt...idag är det exakt en månad kvar tills jag åker hem :):) jag ser fram emot det otroligt mycket!!! Det ska bli så kul att träffa alla, mysa framför julgranen och festa loss ordentligt :) längtar...


Ihhh...Minusgrade mag ich gar nicht! Aber es ist eigentlich noch immer ziemlich warm für diese Jahrezeit, darf mich also gar nicht beschweren :)

Apropos nichts...heute ist es genau noch ein Monat bis ich endlich wieder mal nach Hause fliege!! Freue mich schon soooo :) das wird so toll werden, alle zu treffen,Weihnachten zu feiern und richtig Party zu machen :) kann's kaum erwarten... 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela