sarahinsweden.blogg.se

Hej! Mitt namn är Sarah och jag kommer från Österrike. Innan jag flyttade till Stockholm för mer än 5,5 år sen bodde jag i Tyskland. Jag skriver om allt som händer i min vardag så att mina nära och kära kan ta del av mitt liv även fast vi inte ses så ofta :) Hallo! Mein Name ist Sarah und ich komme aus Österreich. Bevor ich vor über 5,5 Jahren nach Stockholm gezogen bin, habe ich in Deutschland gewohnt. Ich schreibe über alles, was in meinem Alltag passiert, so dass meine Lieben an meinem Leben teilhaben können, auch wenn wir uns nicht so oft sehen :)

Chilling with Jessica :)

Publicerad 2013-11-15 10:20:22 i Allmänt

Massagen blev en laser- och värmebehandling istället! Det var riktigt skönt och till slut somnade jag också :D kände en effekt redan när jag gick därifrån. På kvällen fick jag lite ont i axlarna men som tur är har gått över nu.
Efter min behandling åkte jag till Jessica och vi åt lunch tillsammans. Hon jobbade bara halvdag på eftermiddagen igår och medan hon jobbade chillade jag hos henne och kollade på teve :) sen åt vi middag och kollade på finalen av Hela Sverige Bakar! Jätte kul :)
Det blev en sleepover också och snart ska vi åka till Arninge för att köpa lite julgrejer :) nu tycker jag verkligen att man får börja julpynta och lyssna på julmusik! Läääängtar till julen :)


Meine Massage wurde zu einer Laser- und Wärmebehandlung umgewandelt :) war echt super angenehm und zum Schluss bin ich auch eingeschlafen :D als ich fertig war, habe ich schon eine Verbesserung gemerkt. Am Abend hatte ich dann ein bisschen Schmerzen in einer Schulter aber zum Glück hat das jetzt aufgehört!
Nach meiner Behandlung bin ich zu Jessica gefahren und wir haben Mittag gegessen. Sie hat gestern nur am Nachmittag gearbeitet und während sie in der Arbeit war, habe ich bei ihr zu Hause gechillt und ferngeschaut :) dann haben wir gemeinsam abendgegessen und uns das Finale einer schwedischen Back-Show angesehen!
Das ganze wurde dann auch noch zu einer Übernachtung und bald werden wir uns auf den Weg machen, um Weihnachtsdeko zu kaufen :) ich finde wirklich, dass man jetzt anfangen darf, weihnachtlich zu dekorieren und sich Weihnachtsmusik anhören darf! Freue mich schon soooo unglaublich auf Weihnachten :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela