sarahinsweden.blogg.se

Hej! Mitt namn är Sarah och jag kommer från Österrike. Innan jag flyttade till Stockholm för mer än 5,5 år sen bodde jag i Tyskland. Jag skriver om allt som händer i min vardag så att mina nära och kära kan ta del av mitt liv även fast vi inte ses så ofta :) Hallo! Mein Name ist Sarah und ich komme aus Österreich. Bevor ich vor über 5,5 Jahren nach Stockholm gezogen bin, habe ich in Deutschland gewohnt. Ich schreibe über alles, was in meinem Alltag passiert, so dass meine Lieben an meinem Leben teilhaben können, auch wenn wir uns nicht so oft sehen :)

Hard work

Publicerad 2013-11-05 13:30:35 i Allmänt

Nu är jag inne på andra långa jobbdagen och är fortfarande pigg och glad :) får se hur det blir på söndag...:D
Igår hände det inte mycket efter jag hade kommit hem från jobbet vid kl 19. Och det blir nog likadant idag.
I söndags var jag duktig och tvättade och städade hemma! På kvällen blev det mys och film :) kollade på The Lone Ranger...nja sådär var den! Trodde den skulle va roligare med tanke på Johnny Depp ;)
Så nu är det dags att fortsätta jobba! Här kommer en bild från imorse...riktigt fint väder var det :p


Ich bin mitten im zweiten langen Arbeitstag und bis jetzt bin ich noch fit und fröhlich :) mal sehen, wie es nach Sonntag aussieht :D
Gestern kam ich erst um 19.00 Uhr von der Arbeit nach Hause und habe eigentlich nichts gemacht außer zu essen und so wird es wohl heute auch wieder werden.
Am Sonntag war ich fleißig und habe Wäsche gewaschen und geputzt! Abends wurde dann gechillt und The Lone Ranger angeschaut...naja war nicht so begeistert. Dachte, der wäre viel lustiger mit Johnny Depp in der Hauptrolle!
So jetzt heißt es wieder arbeiten! Hier kommt ein Bild von heute morgen...richtig tolles Wetter haben wir hier :p

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela